Pontosítás, helyreigazítás
2018. szeptember 23. írta: Objektív Újszász

Pontosítás, helyreigazítás

Egy régebbi cikkemben, az "Újszászi kampány, újabb fordulatokkal" című beszámolómban azt írtam egy olvasó levele alapján, hogy Molnár Péter úr egy utcai fórumán "lóvásárt" ígért a romáknak, illetve azzal kezdte ottani beszédét, hogy "vér vízzé nem válik".

Mivel Molnár úrtól is és Dobozi úrtól is levélben kértem a tegnap közzétett interjúk kérdéseire a válaszokat, mindkét jelölttel kommunikáltam írásban. Molnár úr tájékoztatott arról, hogy a szóban forgó fórumon nem ígért lóvásárt és nem mondott olyant, hogy "vér vízzé nem válik".

Ezúton szeretném kiigazítani a tévesen továbbadott információt, én is egy levélbeszámoló alapján tettem közzé meggondolatlanul, de a jövőre nézve biztosíthatok mindenkit arról, hogy névtelen levélírók beszámolói alapján semmilyen hírt nem fogok közzé tenni.

Ugyanakkor a teljes objektivitás érdekében azt is szeretném pontosítani, hogy amikor egy régebbi cikkemben azt állítottam, hogy a városnapi állófogadás ideje alatt Molnár úr az erkélyen fotózkodott, akkor nekem volt igazam és nem a háborgó hozzászólónak, illetve levélírónak, aki azt állította, hogy hamisan tájékoztatom az olvasókat. A felháborodott olvasó azt állította, hogy "csak cigizett" Molnár úr az erkélyen, ami egyáltalán nem bűn. Valóban nem bűn! Még a fotózkodás sem bűn! Valamit letagadni viszont annál kínosabb- szerintem. Hiszen Molnár úr küldte el nekem azt a három képet, amelyeket közlésre méltónak talált az interjú tartalmában. Az egyik képen pedig pontosan azon az erkélyen áll, amelyikről az egyik szavazója, vagy rajongója azt állította, hogy akkor csak cigizett, nem fényképezkedett. Molnár úr mentségére legyen mondva, nem ő tagadta a városnapi erkélyes dolgot, hanem egy felháborodott újszászi lakos.

Az alábbi képről beszéltem:

mp_3.jpg

 

süti beállítások módosítása