Valami bűzlik Újszászon
2018. szeptember 25. írta: Objektív Újszász

Valami bűzlik Újszászon

Aki azt gondolta, hogy a megszokott békesség fogja végigkísérni az újszászi kampányt, ahogyan azt az előző kampányokban megszokhattuk már a mögöttünk tudható évtizedek alatt, az lehet, hogy tévedett.

Fél órával ezelőtt egy levelet kaptam a többször közzétett szerkesztői címre (ujszaszvalaszt@gmail.com) és a levelet egy helyszíni fénykép is kísérte. Az alábbiakban közzé teszem mindkettőt. KOMMENTÁR NÉLKÜL:

"Tisztelt szerkesztő,

Részt vettem egy megbeszélésen, ahol szomorúan láttam, hogy megjelentek a hiénák Újszászon is. Úgy tűnik összedől minden békesség és becsület, amiben reménykedtem.

Megjelentek Újszászon azok a hiénák, akik csak az ellenfelek sározásához, lejáratásához értenek. Csodálkozom és botrányosnak tartom, hogy a fiatal  Molnár Péter jelölt, akiről elhittem, hogy független, most egy asztalhoz ült és tárgyalt Szekeres Imre egykori kampányfőnökével és a megyei hiénákkal, akiktől édesapja két éve még pártfegyelmit kapott.

Abból amit hallottam meggyőződtem, hogy mire készülnek. Tudom, hogy id. Molnár Péter, néhai  barátom nem jutalmazná hogy fia azokkal ült egy asztalhoz és azokkal tárgyalt, akiket az apja mindig átkozott, ha szóba kerültek.

Újszász nem az említett hiénák lejárató képességére vágyik, hanem békére, egyetértésre, tiszteletre.

Írja meg kérem, hogy mi készül.

Tisztelettel: ....."

 

 

 

 

süti beállítások módosítása