Egy átlagos kampánynap Újszászon
2018. szeptember 14. írta: Objektív Újszász

Egy átlagos kampánynap Újszászon

Ahogyan közeledünk az időközi választás napjához, egyre "aktívabb" a kampányélet Újszászon.

Molnár Péter úr most a postaládákba helyezett szórólappal is eljuttatta üzenetét a választópolgároknak, amelyben megköszöni a támogatást és ismerteti a lakossági fórumainak időpontjait, helyszíneit. Első ránézésre minden rendben van ezzel a szórólappal is, számomra -de ez egy személyes vélemény, ami nem sokat jelent- egy kicsit visszás, hogy e szórólap tartalmában is vannak utalások id. Molnár Péter úrra és az általa elért sikerekre. Miközben a legnagyobb tisztelettel őrzöm emlékét egykori polgármesterünknek és tisztelettel hajtok fejet emléke előtt, úgy vélem, hogy egy választáson bármelyik jelöltet Önmagáért, az Ő érdemeiért, közölt víziójáért, stratégiájáért kell megválasztani, vagy elutasítani és nem a szüleinek örökségéért. De ez csak személyes véleményem...

20180913_220653.jpg

20180913_220703.jpg

Dobozi Róbert úr közben naponta megoszt velünk a közösségi oldalán néhány gondolatot, illetve -tegnap már utaltam rá- meghirdette a "Döntsünk Közösen" programját is. Nem tudom, mi lehet a célja a megosztott idézetekkel, de Ő biztosan tudja.

Dobozi úr - értesüléseim szerint- tegnap a Kastély Otthonban adományként adott át egy ping-pong asztalt az ott dolgozóknak, ápoltaknak, amit örömmel fogadtak az Otthon lakói.

37626352_270739486992674_1780492896013647872_n.jpg

Tegnap Újszászon többen találkozhattak kérdezőbiztosokkal (sokan voltak), akik közvéleménykutató kérdőívekkel járták a települést. Ahogy hallottam, nem mindenki fogadta őket kitörő lelkesedéssel - bevallom, én sem - és voltak olyanok is, akik ezt az egész akciót az én személyemhez kötötték.

Tartozom egy vallomással az újszásziaknak: EHHEZ A KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁSHOZ SEMMI KÖZÖM NINCS!

Én is végeztem közvélemény-kutatást, de sokkal érdekesebb, hatékonyabb és pontosabb eredményeket elérő módszerrel. Az én eredményemet hamarosan közzé fogom tenni.

Kalmár Dávid és Kovács János jelöltek továbbra is csendben vannak.

Ígérem önöknek, hogy a következő időszakban is figyelemmel követem majd az eseményeket és mindenről, ami érdekes, vagy jelentőséggel bír, egy-egy cikkben tudósítani fogok.

Újszász lakói pedig, ha tudomásukra kerül bármilyen helyi - a választási kampányhoz köthető- érdekesség, írhatnak az ujszaszvalaszt@gmail.com címre. Amennyiben nem sért törvényt, vagy személyeket az információ, közzé fogom tenni a blog oldalán és a facebook-on. Várom megtisztelő jelzéseiket, leveleiket.

 

süti beállítások módosítása